سوالات متداول

از ما بپرسید!

اگه سوال شما جزوه سوالات زیر نبود از طریق لینک زیر تیکت بدهید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشیم.

آیا قیمت و موجودی سایت بروز هستش؟
بله ، موجودی وقیمت سایت بروز هستش و نیازی نیست که قبلا از ثبت سفارش تماس بگیرید.
یه دونه گوشی میخوام چیکار کنیم؟
شما اگه قصد خرید یه دونه گوشی را دارید میتونید از سایت در هر زمانی خرید کنید و محدودیتی در تعداد محصول وجود ندارد.
اگه الان ثبت سفارش کنم کی به دستم میرسه؟
بلافاصله بعد از ثبت سفارش از فروشگاه یاران جهت احراز هویت و هماهنگی در ارسال با شما تماس گرفته و بعد از تایید سفارش شما ارسال میشه.
آیا گوشی ها پلمپ شده و اصلی هستند؟
بله ، تمامی گوشی های فروشگاه اصلی و دارای گارانتی شرکتی میباشند.
چگونه گوشیمو رجیستری کنم؟
از طریق این لینک میتونید مشاهده کنید که چجوری گوشیتونو رجیستری کنید.
نحوه ارسال سفارشات به چه صورته؟
شما میتونید از طریق پست ، تیپاکس ، باربری و ترمینال نحوه ارسال خود را مشخص کنید.
چطور میتونم تاخیر در تحویل سفارش را پیگیری کنم؟
اگه سفارش شما بعد از چند روز هنوز به دسستون نرسیده از طریق این لینک تیکت بدهید تا را هنماییتون بکنیم.
اگه سوالی درباره سفارشم داشته باشم ، چطوری میتونم پیگیری کنم؟
اگه سوالی بابت سفارشتون داشتید میتونید در ساعات کاری با شماره های فروشگاه تماس بگیرید و یا میتونید از طریق این لینک به ما تیکت بدهید تا جوابگوی شما باشیم.
اگه از خرید منصرف شوم امکان لغو سفارش وجود دارد؟
اگه میخواهید سفارش خود را کنسل کنید حداکثر 3 ساعت بعد از ثبت سفارش میتونید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و سفارشتونو کنسل کنید.
آیا میتونم بعد از پرداخت آدرس خود را تغییر بدم؟
آدرس ثبت شده در فاکتور شما همان آدرسی است که شما در فرم مشخصات گیرنده ثبت کرده اید ، شما اگه قصد تغییر آدرس را دارید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و اعلام کنید.
آیا امکان دسترسی به سوابق سفارش های من وجود دارد؟
بله ، شما میتونید سفارش هایی را که قبلا به ثبت رسوندید را از طریق این لینک پیگیری و مشاهده کنید.
آیا یاران برای سفارش من صورت حساب فیزیکی ارسال میکند؟
خیر ، فروشگاه یاران برای صرفه جویی در مصرف کاغذ و کمک به سلامت محیط زیست صورت حساب فیزیکی ارسال نمیکند و شما میتونید سفارش خودتونو به صورت آنلاین از طریق این لینک مشاهده کنید.